Povestea avionului de vânătoare al lui Ceaușescu. În lumea mică a aeronauticii românești, proiectul este îndeobște cunoscut, dar extraordinara sa poveste nu depășește cu...
Cât de performantă a fost industria grea „a lui Ceaușescu”, subiectul mândriei și nostalgiei unei mari părți a populației României de azi? Cât de tare „duduiau” fabricile și uzinele de unde ieșeau automobile, tractoare, autocamioane și basculante trimise în toată lumea? A fost România de dinainte de 1989 o putere industrială redutabilă și suverană, apreciată și respectată la nivel mondial? Pe urmele acestor teme de discuție care încing astăzi Internetul, aktual24.ro a apelat la unul dintre cei mai competenți oameni din România. Istoricul militar Petre Opriș a petrecut decenii documentându-se în arhive, a scris cărți și zeci de articole exact pe această temă: industria României în perioada 1946-1989.
Prefectura Olt a dat peste cap planul administraţiei locale din Scorniceşti de a concesiona unei firme private, pentru a transforma în azil, şcoala în care a învăţat fostul dictator Nicolae Ceauşescu. Hotărârea iniţiată de primarul Daniel Tudor nu a primit avizul de legalitate pentru că nu a respectat legea.
Perioada comunistă din România sub conducerea lui Nicolae și Elena Ceauşescu a fost marcată de o educație limitată a acestora și de politici economice...
Politologul Daniel Șandru, președintele Institutului de Investigare a Crimelor Comunismului și Memoria Exilului Românesc (IICCMER), a vorbit, într-un interviu oferit pentru SunMedia, despre pericolul tot...
Potrivit hotnews.ro, în cursul şedinţei din 25 iulie 1979, Nicolae Ceauşescu a propus şi membrii Comitetului Executiv al C.C. al P.C.R. au aprobat majorarea imediată a preţului intern la benzină şi motorină şi instituirea unui sistem de circulaţie cu autovehiculele proprietate personală în funcţie de numărul de înmatriculare al acestora, în zilele de sâmbătă şi duminică.