Inițiativa legislativă a USR care ar fi permis folosirea camerelor de bord pentru amendarea celor care încalcă regulile de circulatie a fost respinsă, miercuri,...
Biocarburanții, o soluție pentru reducerea poluării generate de traficul rutier, există în România doar în amestecuri cu combustibilii clasici. Deși în Vest, pot fi...
Bilanțul Ministerului Afacerilor Interne în privința fenomenului traficului de persoane și activităților pentru combaterea lui, publicat în această săptămână, evidențiază cifrele la nivel național...
Am deschis înscrierile pentru ziariști în cadrul Campaniei Naționale de Conștientizare în privința Traficului de Persoane, derulată de Freedom House România în cadrul proiectului...
Venind în întâmpinarea nevoii resimțite la nivel local de consolidare a capacității ONG-urilor care activează în domeniul apărării drepturilor copilului, Asociația Centrul de Advocacy...
Guvernul României „nu îndeplinește în totalitate standardele minime în vederea eliminării traficului de ființe umane”, țara noastră fiind, totodată, statul UE care oferă cele mai multe victime în plan internațional, cu un număr de minori ce a crescut de 10 ori în doar 2 ani, conform Raportului UE din 2020.
Din ce se pare, Forțele Aeriene ale MApN nu au intervenit iar avionul ușor s-a și putut întoarce în Ucraina, unde forțele aeriene naționale au fost mai hotărâte și au intervenit la cererea polițiștilor de frontieră ucraineni (care arată, în comunicatul citat anterior, că aparatul AN-2 era “monitorizat”; ucrainenii, însă, nu menționează nimic de vreun apel primit de la omologii români).
Un proiect pentru creșterea gradului de siguranță rutieră prevede că un ”comportament agresiv” în tarfic se va sancționa cu amenda și cu aplicarea sancțiunii complementare a suspendării exercitării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 120 de zile.