Programul Sprijin pentru România, anunțat luni seara de liderii coaliției de guvernare, stârnește reacții după reacții.
Dincolo de semnele de întrebare ridicate de măsurile sociale,...
Compania Naţională de Căi Ferate „CFR" SA a semnat vineri cu Asocierea TPF Inginerie SRL - SC ISPCF SA - SC Baicons Impex SRL contractul, în valoare de 41,842 milioane lei (fără TVA), pentru elaborarea studiului de fezabilitate şi a proiectului tehnic, în vederea modernizării liniei de cale ferată Coşlariu - Cluj-Napoca, pentru viteza maximă de circulaţie de 160 km/h pentru trenurile de călători, respectiv de 120 km/h pentru trenurile de marfă.
Potrivit HotNews.ro, în 1995 și 1996 trenurile românești erau pe aproape toate magistralele mai rapide decât acum, unele trenuri Expres și InterCity rulau și 300 km fără oprire și călătoria dintr-o parte în alta a țării dura cu 2-3 zile mai puțin decât în zilele noastre.