Asociația Voluntari în Europa invită mass-media și societatea civilă interesată să urmărească online ședința Comisiei de Petiții PE, care va fi transmisă live, pe 15 iulie, 2021, între orele 14:45 - 16:45, ora României.
Cu PNRR înscriem România în aceste revoluţii, precum Revoluţia verde, cea digitală, cea a hidrogenului sau revoluţia microelectronicii produse în UE. Sunt mândru să spun că vom fi parte a acestor revoluţii.
Dacă se adeverește ipoteza menționată în întrebarea dumneavoastră, fără îndoială drumul european al Republicii Moldova va rămâne unul complicat şi inegal. Nu e o ipoteză complet nouă pentru Uniunea Europeană de altfel, în fond este o situație pe care am trăit-o deja și din noiembrie 2019 încoace am văzut cât de problematic este în ceea ce privește continuarea reformelor.
Ministerul Sănătății a făcut plângere la Parchetul General după ce zece persoane au încercat să obțină certificatul digital necesar călătoriei fără restricții în UE folosind adeverințe false de vaccinare.
Actul normativ trebuie transpus în legislaţia ţărilor UE până la 3 iulie 2021, iar restricţiile de piaţă şi marcarea regulilor de produs se aplică începând cu această dată, în timp ce cerinţele de proiectare a produselor pentru sticle se aplică de la 3 iulie 2024. Măsurile de responsabilitate extinsă ale producătorului intră în vigoare din 31 decembrie 2024.
Prin proiectul Linia Verde ar trebui să se limiteze accesul autoturismelor în zona centrală a Bistriței, în paralel cu introducerea de piste de biciclete și curse cu autobuze electrice.
Vom continua să susţinem o Alianţă Nord-Atlantică robustă şi indivizibilă, precum şi cooperarea sinergică şi complementară dintre NATO şi Uniunea Europeană.
Expertul în dezvoltare urbană al Băncii Mondiale Marcel Ionescu Heroiu a declarat că deși este un „lucru puțin cunoscut”, Cluj-Napoca are cea mai rapidă creștere economică din UE, raportat la perioada 2000-2019.
În principiu, o procedură disciplinară este incompatibilă cu normele dreptului Uniunii Europene, dacă afectează esența procedurii reglementate de articolul 267 TFUE și, odată cu aceasta, chiar fundația Uniunii înseși, având un efect disuasiv asupra oricărui magistrat român chemat să aplice normele obligatorii ale dreptului Uniunii Europene, inclusiv jurisprudența Curții de Justiție a Uniunii Europene, în temeiul art.148 din Constituția României.