O firmă a cumpărat un Range Rover la mâna a doua pe care a plătit 41.700 de lei. După câteva zile de la realizarea tranzacţiei au început să apară probleme tehnice cu reparaţia în service a ajuns să coste cât jumătate din preţul plătit u cumpărătorul s-a adresat instanţei.
Un automobil second-hand nu reprezintă întotdeauna o afacere. O firmă s-a „fript” cumpărând de la o alta un Range Rover, care a stat mai mult în service. Cele două firme s-au întâlnit în faţa judecătorilor, una cerând să i se plătească reparaţiile maşinii cumpărate, iar cealaltă afirmând că maşina fusese testată înainte de vânzare şi era în regulă.
În octombrie 2018, San Auto Import SRL a cumpărat un Range Rover Sport fabricat în 2005, contra sumei de 35.000 de lei. După aproximativ o jumătate de an, pe 11 februarie 2019, a vândut automobilul către Delko Oil SRL, contra sumei de 41.700 lei. Maşina a fost verificată înainte de tranzacţie, ea funcţionând în parametri acceptabili. După câteva zile însă, cumpărătoarea a constatat că maşina nu mai răspunde la comenzi şi pierde viteză, până la oprire. Între 8 şi 27 martie, maşina a stat în service, unde i s-a schimbat întreg sistemul de distribuţie, ca şi alte piese.
Problema iniţială a rămas: maşina sărea înapoi în prima treaptă de viteză, se gripa şi încetinea singură, până la oprire. O nouă prezentare în service s-a soldat cu înlocuirea turbosuflantei, a ventilatorului şi altor piese, reparaţiile ajungând să coste peste jumătate din preţul iniţial al maşinii.
Citește articolul complet în Ziarul de Iași