duminică, 28 noiembrie 2021
AcasăNewsletterTemele la matematică întăresc diferențele dintre elevii favorizați și cei dezavantajați

Temele la matematică întăresc diferențele dintre elevii favorizați și cei dezavantajați

Temele pentru acasă au în rol de întărire a diferențelor dintre copii avantajați și cei din medii dezavantajate, potrivit unui studiu. În condițiile produse de pandemie, temele pot înlocui o parte din predarea online.

Trei cercetătoare americane de la Indiana University și Vanderbilt University, au încercat să verifice dacă temele au rol de diferențiere între copii, în funcție de statutul lor socio-economic. Studiul pleacă de la cercetări deja existente care afirmă că elevii favorizați beneficiază maim ult de pe urma temelor și că temele determină rezultate diferențiate, în programele de testare, pentru elevii din diverse categorii socio-economice, potrivit edupedu.ro.

Copiii din medii favorizate au avut teme mai corecte și mai complexe, comparative cu elevii care nu au o situație financiară bună.

Profesorii conștientizează contextele diferite legate de completarea temelor, dar pentru că temele sunt tratate drept activități individuale, acestea ajung să fie interpretate prin metode ce întăresc diferențele de statut socio-economic.

Monitorul de Clujhttp://monitorulcj.ro
Monitorul de Cluj este cel mai important cotidian local din judetul Cluj, care apare in format tiparit si online din 1998. Ziarul tiparit apare in format standard 12 pagini, din care 4 color (luni-joi), si o editie de weekend (vineri-duminica). Continutul este preponderent comunitar (stiri si analize din domeniile administratie publica, sanatate, educatie), precum si pagini tematice (economie, mapamond, sport).
ARTICOLE SIMILARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

DIN ACEEAȘI CATEGORIE

- Publicitate -spot_img

ULTIMELE ARTICOLE