Turda, un coșmar pentru toți șoferii. Turda este un șantier de mai mulți ani, noroc cu constructorii drumului expres care îi vor scăpa pe șoferi de problema traversării orașului care arată ca după bombardament.
Sub pretextul diverselor lucrări de întreținere, reparații, amenajări de spații pietonale și introduceri de rețele de apă și canalizare, aproape în fiecare zi din ultimii ani, în Turda s-a săpat o groapă sau un șanț.
Nu mai există loc care să nu fie spart în Turda, deci șoferii care sunt nevoiți să treacă prin municipiu trebuie să se înarmeze cu multă răbdare.
Citește și: Clotilde Armand cere verificarea averilor judecătoarei Lia Savonea și a fratelui șefului ANI
Asocierea Dimex 2000 Company SRL (lider de asociere) – Autotehnorom SRL – OPR Asfalt SRL – Obras Publicas Y Regadios SA – Con-A Operations SRL a mobilizat, la început de an, 130 de muncitori și 100 de utilaje pe șantierul viitorului drum expres ce va lega Clujul de Autostrada Transilvania. Ei sunt singurii care vor salva șoferii de Turda.
Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Cluj a anunțat la începutul lunii iulie că stadiul fizic al lucrărilor la viitorul drum expres (DEx 4) de legătură DN1-A3 se apropie de jumătate.
„Stadiul fizic este de 45%. Antreprenorul este mobilizat în şantier cu 318 muncitori şi 221 de utilaje”, a transmis DRDP Cluj.
După inaugurarea drumului de legătură Oradea-A3, de la finalul lunii martie, următorul drum expres pregătit pentru inaugurare este DEx 4 Tureni.
Continuarea, în Monitorulcj.ro
Citește și: Premierul Marcel Ciolacu anunță modificarea OUG 84 privind suspendarea permisului
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(Sursa foto: Monitorulcj.ro)