Turiștii lăsați fără bagaje de angajații Aeroportului Oradea cer despăgubiri | Bihoreanul

Data:

spot_img

Turiștii lăsați fără bagaje de angajații Aeroportului Oradea cer despăgubiri. Bagajele a peste 300 de turiști care au zburat pe 24 august din Oradea spre Antalya şi Hurghada au ajuns greșit după ce au fost încurcate între ele. Aceștia cer despăgubiri pentru ce au trebuit să-și cumpere în lipsa genților de voiaj pregătite de acasă.

Situația a fost sesizată BIHOREANULUI sâmbătă seara, după aterizarea la Oradea, de membrii unei familii cu doi copii. Atât soțul, cât și soția sunt revoltați de situație cu atât mai mult cu cât, în cazul lor, bagajele le-au fost livrate la hotelul din Antalya abia în noaptea de 28 spre 29 august. „Din toată vacanța, am avut doar două zile bagajele noastre. A trebuit să ne cumpărăm totul până la sosirea lor, am cheltuit în total, pentru 4 persoane, 600 de euro pentru cele necesare”, spune soția.

Amintim că directorul aerogării orădene, Răzvan Horga, declara pentru BIHOREANUL că bagajele au fost trimise rapid după încurcătură din Hurghada în Antalya și invers, și au ajuns în destinațiile corecte chiar a doua zi, adică duminică, pe 25 august. Dar, spun oamenii, nu și în posesia lor.

Citește și: CSM caută judecători vorbitori de turcă pentru pregătire în structurile justiției opresive a lui Erdogan

Valizele au fost livrate, însă cu întârziere

După ce au ajuns în Turcia, turiștii au completat formulare inclusiv cu hotelurile la care erau cazați, iar firma care operează pe aeroportul din Antalya, TGS – Turkish Ground Services, le-a livrat ulterior valizele, însă cu întârziere.

„Cei de la aeroportul din Antalya ni le-au trimis pe cheltuiala lor. Noi, turiștii, eram împrăștiați pe tot sudul teritoriului. Nouă ne-au ajuns bagajele pe 29 august, la ora 01 noaptea, la hotel. Avem și documentul datat și semnat, că le-am primit. Dar dacă cei de la Aeroportul din Oradea nu greșeau, dacă nu făceau prostia asta, nu ajungeam aici”, spune soțul.

Și alți turiști din același zbor au primit valizele cu întârziere de 2-3 zile sau chiar mai mult. „Noi am fost un grup de 11 persoane, inclusiv copii și oameni aflați sub tratament medical. Am tot sunat la aeroportul din Antalya, fiindcă degeaba au ajuns bagajele acolo, dacă nu le-am și primit. În grupul nostru, am primit bagajele pe rând, marți, miercuri și joi. A trebuit să cumpărăm lapte praf pentru copil, unii au trebuit să-și cumpere medicamente, haine. Întreaga situație a fost groaznică. Ne-am și certat între noi, eram cu nervii întinși”, spune o orădeancă.

Alții au mers cu taxiurile până la aeroportul turcesc în încercarea de a-și recupera mai repede gențile de voiaj.

Continuarea, în Bihoreanul.ro

Citește și: Electoratul american, tot mai dezinteresat de politica externă a SUA

Urmăriți PressHUB și pe Google News!

(Sursa foto: Bihoreanul.ro)

spot_imgspot_img
Bihoreanul
Bihoreanulhttps://www.ebihoreanul.ro/
Formatul editorial este generalist, conţinând de la ştiri şi opinii până la anchete, interviuri şi reportaje. Bihoreanul este lider local de audienţă, conform SNA şi SATI (BRAT), atât print, cât şi online, prin www.eBihoreanul.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related

50 de ani de la construirea Transfăgărășanului: o poveste de sacrificiu și eroism | Mesagerul de Sibiu

S-au împlinit 50 de ani de la construirea Transfăgărășanului....

555 de tone de îngrăşământ chimic, depozitat necorespunzător în județul Timiș

Polițiștii Secţiei 6 Rurale Găvojdia au depistat peste 555...

Accident rutier cu vehicule ale Armatei pe podul peste Siret, între Brăila și Galați | De Brăila

Un accident rutier s-a produs, joi, pe drumul european...

Autoritățile județului Botoșani propun măsuri pentru a combate fărădelegile din Centrul Vechi | Monitorul de Botoșani

Autoritățile județului Botoșani propun măsuri pentru a combate fărădelegile...