Unde petrec românii Paștele? În 2024, 1 Mai și sărbătoarea pascală formează o punte, ceea ce va spori apetitul pentru călătorii, distracție și voie bună.
Citește și Cum a reușit Turcia să atragă 50 de milioane de turiști într-un an
Unde petrec românii Paștele. Voucherele de vacanță i-au convins să rămână în țară
Reducerile „Înscrieri Timpurii” lansate încă din toamna anului trecut și voucherele de vacanță par că au convins turiștii să aleagă România ca destinație principală pentru 1 Mai și Paște.
Pentru litoral, preferințele turiștilor români au mers către Mamaia, Costinești și Vama Veche.
În acest moment, pe riviera românească există un număr de peste 180 de unități de cazare pregătite să întâmpine turiștii, multe dintre acestea fiind în stop sales, cu grad de ocupare maxim.
Tarifele încep de la 475 lei cameră/ 3 nopți, la un hotel de 3 stele din Eforie Nord fără servicii de masă, cu reducere de 15% până la finalul lunii aprilie și ajung la 3.530 de lei cu demipensiune pentru un hotel de 4 stele din Mamaia, cu masă tradițională de Paște, acces gratuit la spa și activități pentru cei mici.
Pentru Delta Dunării, Sulina, Crișan și Băltenii de Sus sunt printre cele mai solicitate destinații în minivacanța de 1 Mai și Paște.
Destinațiile rurale câștigă teren
Unde petrec românii Paștele: au ales în proporție de peste 55% unități clasificate la 4 si 5 stele, cu servicii suplimentare, acces la facilitățile cu ape termale, muzică live și programe pentru cei mici.
Se observă o creștere pentru turismul verde, cât mai aproape de natură, unde libertatea se întâlnește cu relaxarea, într-un good vibes de conexiune în cadrul familiei, într-o experiență green neconvențională.
În aceeași măsură, destinațiile rurale câștigă din ce în ce mai mulți turiști în căutare de tradiții, gastronomie și folclor autentic.
Rezervările în Delta Dunării au crescut față de anul trecut chiar dacă tarifele au suferit mici majorări, mai ales pe componenta de masă.
Continuarea în Funky Travel
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(sursa foto: pixabay.com / Stevebidmead)