Primăria Brașov a lansat joi Vocea cartierului, un nou canal de comunicare prin intermediul căruia brașovenii pot comunica direct cu primarul orașului, Allen Coliban, pe teme comunitare din cartiere.
Potrivit municipalității, pe platforma brasovcity.ro, secțiunea Servicii cetățeni, brașovenii au la dispoziție un formular electronic prin intermediul căruia pot transmite problemele pe care le-au observat în cartierul în care locuiesc sau lucrează, precum și propunerile de dezvoltare a zonei. În cadrul Jurnalului primarului, care este difuzat în fiecare joi, de la ora 19.00, pe pagina de Facebook a Primăriei Brașov, primarul va face o sinteză a celor mai importante probleme și propuneri primite de la cetățeni și va oferi răspunsurile municipalității cu privire la cele semnalate.
,,Pentru mine, ca primar, comunicarea directă cu cetățeanul este unul dintre cele mai importante instrumente de identificare a problemelor din cartiere, dar și un mod eficient de găsi soluțiile de dezvoltare care să se plieze pe nevoile și așteptările brașovenilor. Acesta a fost și motivul pentru care am inițiat, încă de la început, proiectul „Față în față cu primarul”, care a însemnat întâlniri săptămânale cu cetățenii, în fiecare cartier, la care am invitat și angajați ai departamentelor din primărie, astfel încât să putem răspunde la toate întrebările cetățenilor și să putem prelua propunerile lor. Din păcate, în condițiile actuale de evoluție a pandemiei, dar ținând cont și de măsurile pe care a trebuit să le luăm pentru reducerea riscului de răspândire a acestui virus, am mutat aceste întâlniri în mediul on-line, în cadrul proiectului „Vocea Cartierului”. Cetățenii au la dispoziție o secțiune nouă pe site, Vocea cartierului, unde îmi pot transmite problemele comunitare din cartierul lor și propunerile pe care le au, iar în jurnalul din fiecare joi voi prezenta propunerile din acel cartier, precum și răspunsurile la problemele ridicate”, a declarat Allen Coliban.
Primele cartiere din cadrul proiectului sunt Centrul Civic, Craiter, Florilor și Brașovul Vechi. Brașovenii pot intra în secțiunea Vocea cartierului, pentru fiecare cartier în parte, și pot comunica municipalității problema din cartier pe care vor să o sesizeze sau propuneri în beneficiul comunității locale, majoritatea câmpurilor fiind predefinite pentru a fi cât mai facil de completat pentru cetățeni.
Pentru Centrul Civic, termenul limită până la care se pot transmite propuneri primarului este 15 noiembrie, inclusiv.
Citiți și