„Trebuie să-ți urmezi visul oricât de nebun ar părea”, spune Georgiana Ghiciuc, fondatoarea Mad Shoes, brand de pantofi exclusivi ce a ajuns într-un timp relativ scurt în paginile revistei Vogue.
Inspirat din „Alice în Țara Minunilor”, brandul creează serii limitate din materiale rafinate, vândute online în România și internațional. Pantofii săi, purtați inclusiv la Premiile Emmy, își propun să urce și pe cele mai mari platforme de modă.
Într-un Berlin plin de oportunități, Georgiana Ghiciuc, consultant în employer branding și marketing digital, a decis să facă un pas îndrăzneț în industria de fashion. Povestea ei începe cu: „ce aș face dacă…”. „Ce aș face dacă nu aș mai oferi servicii? Dacă aș crea un produs, care ar fi acesta?” Răspunsul l-a găsit în pasiunea ei de-o viață: pantofii.
După mulți ani petrecuți în afara țării, Georgiana revine astfel în Iași. Cercetează piața, caută o fabrică și deschide Mad Shoes. Cu ajutorul unui partener din București, Traces of Heels, a adus la viață un prototip emblematic: pantofii cu toc de 10 cm cu satin olive și fucsia. Un model care a deschis drumul către colaborări cu artiști plastici, creând piese ce depășesc granițele modei: accesorii unice din porțelan, sticlă învelită cu aur de 24k și metal.
„Chiar fucsia au fost pantofii emblemă ai afacerii. Pantofi pe care i-am dorit diferiți de majoritatea pantofilor și de aceea am inițiat colaborări cu diverși artiști plastici, momentan români, dar nu excludem, la un moment dat, și colaborări cu artiști internaționali. Am lucrat cu Diana Cojocaru pentru porțelan, cu Cezar Petrian de aici din Iași, pentru realizarea acestor inimi care au devenit emblematice, cu aur de 24 de karate”, povestește Georgiana Ghiciuc, CEO-ul acestui business, într-un interviu acordat pentru „Ziarul de Iași”.
Continuarea, în Ziaruldeiasi.ro
Citește și: „Te rugăm să taci!”. De ce trec dronele Rusiei pe sub radarele din România
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(Sursa foto: Ziaruldeiasi.ro)