5 milioane de comezi online, doar la serviciul Bringo/Carrefour

Data:

Pătrunjelul, castraveții și bananele sunt în topul produselor comandate.

După 5 ani de colaborare și prezență pe piața e-commerce din România, Carrefour și Bringo sărbătoresc 5 milioane de comenzi plasate în aplicație. Acestea se traduc, mai departe, în peste 10 milioane de accesări și 750.000 de mesaje lăsate în aplicație de utilizatori pentru echipele de  livratori Bringo și pickeri Carrefour, care îndeplinesc rolul unor „personal shopperi”.

În topul produselor comandate de la cele peste 150 de magazine Carrefour integrate în aplicație în toate formatele – Hipermarket, Market, Express și Supeco – se numără apa îmbuteliată, castraveții, bananele, dar și pătrunjelul românesc, demonstrând interesul consumatorilor pentru produse proaspete.

Pe parcursul celor 5 ani, peste 30.000 de pickeri și livratori au finalizat cele 5 milioane de comenzi. Cei doi parteneri plănuiesc extinderea serviciului în toate orașele mari din România, după un început de an marcat de introducerea opțiunii de livrare rapidă, susținută de formatele de magazine medii și mici, în 15 noi orașe: Bacău, Craiova, Arad, Ploiești, Galați, Brăila, Botoșani, Piatra Neamț, Oradea, Pitești, Sibiu, Târgu Mureș, Baia Mare, Buzău și Râmnicu Vâlcea. În ultimele trei orașe, livrarea rapidă a fost lansată chiar săptămâna aceasta.

„Am atins un prag important, care demonstrează forța parteneriatului nostru cu Bringo și încrederea consumatorilor atât în produsele noastre, cât și în serviciile pe care le punem la dispoziție.

Promisiunea Carrefour este a unui univers omnichannel amplu, integrat și care valorifică parteneriatele strategice. Împreună cu Bringo, mergem în direcția de personalizare a experienței de cumpărături, într-un mod cât mai flexibil și eficient, adaptat stilului de viață dinamic, păstrând totodată garanția calității.

Vom continua planurile de consolidare a parteneriatului și de extindere a prezenței Carrefour în platformă, cu accent pe serviciul de livrări rapide, în doar 30 de minute, prin care contribuim la penetrarea e-commerce la nivel național”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România, potrivit unui comunicat de presă.

Topul produselor comandate

În topul produselor comandate de userii Bringo de la Carrefour se află apa îmbuteliată, castraveții, bananele, legăturile de pătrunjel, afinele, ardeii și ceapa verde.

Totodată, și produsele BIO de la Carrefour se află printre articolele preferate de utilizatorii Bringo. Astfel, din cele 5 milioane de comenzi, personal shopperii și livratorii Bringo au ales și livrat peste 1.700.000 de produse din categoria BIO, incluzând ingrediente BIO, lactate, produse de băcănie, gustări, cosmetice, băuturi alcoolice, mâncare pentru bebeluși, produse de măcelărie sau produse congelate. De altfel, interesul în produse proaspete se vede și în cantitatea de cireșe comandată – peste 8.200 kg.

„Observăm un apetit crescut în ultimii ani pentru produse proaspete și produse de nișă, precum cele bio sau cele asociate unor diete speciale. Întregul nostru sistem din magazine este gândit astfel încât pickerii noștri să îi ajute pe livratorii Bringo să finalizeze cât mai rapid comenzile, iar produsele să ajungă cât mai fresh la clienții noștri. La intersecția dintre consumatorii Carrefour și utilizatorii Bringo se află un public semnificativ, care crește de la an la an și care apreciază complementaritatea serviciilor noastre.

Tocmai de aceea, vom include noi magazine în Bringo, în format Market și Express, pentru a susține opțiunea de livrare rapidă în 3 noi orașe în luna iulie și vom continua să ne extindem împreună cu Bringo până la finalul anului în toate orașele mari ale țării”, a adăugat Gabriela Stănică, Chief Information & Data Officer și Director E-commerce, Carrefour România.

În topul preferințelor consumatorilor s-au aflat și:

  • aproape 4.000.000 de produse alimentare autohtone, care includ mezeluri și carne produse local, pește, detergenți, bere românească și produse din zona Transilvaniei;
  • peste 1.200.000 de cofraje cu ouă;
  • peste 360.000 de produse din categoria brânzeturi;
  • peste 62.000 de comenzi care au conținut cel puțin un produs din categoria înghețată;
  • peste 6.700 de produse marcă proprie Carrefour Drag de România. În plus, consumatorii au ales și alte mărci proprii precum Carrefour BIO, Simple sau Filiera Calității;
  • peste 135.000 de articole vestimentare TEX, în topul acestora fiind produsele pentru bărbați și textile pentru casă;
  • aproape 80.000 de jucării, predominând cele pentru băieți și jucăriile educaționale.

De la cele mai mici la cele mai mari comenzi

Cu promisiunea alegerii produselor așa cum le-ar alege chiar clienții și cu opțiuni de livrare atât standard, de 90 de minute, cât și rapidă, în 30 de minute, livratorii Bringo au înregistrat chiar și timpi de livrare record, de doar 15 minute.

Cea mai modestă comandă a fost de o pâine în valoare de 2 lei, iar la capătul opus, cea mai mare a fost în valoare de peste 4.500 de lei.

În același timp, cea mai lungă suprafață parcursă pentru o comandă a fost de peste 30 km din magazinul Carrefour din Piatra Neamț către Bicaz.

Cel mai activ utilizator a înregistrat peste 200 de comenzi în aplicație, iar principalele comentarii introduse de consumatori odată cu plasarea comenzii s-au referit la prospețimea și gradul de coacere al fructelor și legumelor – spre exemplu, a predominat o variantă a sintagmelor „să nu fie verzi/ crude, dar nici prea coapte”.

Carrefour România este prezent în platforma Bringo cu peste 150 de magazine tip multiformat, replicând portofoliul de produse al rețelei din mediul fizic: 43 de hipermarketuri, 71 de magazine Market (supermarketuri), 25 de magazine Express, cât și 17 magazine Supeco din țară.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul: