Licitaţia a fost parţial anulată din următorul motivul: „abateri grave de la prevederile legislative” care fac imposibilă semnarea unui contract. Întrebaţi despre chestiune, oficialii din Primărie par enigmatici: „câteva inadvertenţe”. Din informaţiile SICAP reiese însă că la licitaţie erau deja înscrise două firme. Ambele au acelaşi reprezentant, şi ambele firme sunt din comuna ieşeană Voineşti.
Licitaţia Primăriei Iaşi pentru digitalizarea serviciilor publice a fost parţial anulată. Procedura era împărţită în două loturi: refacerea site-ului instituţiei şi crearea unui portal de servicii publice. Cel de-al doilea lot a fost anulat, conform informaţiilor publicate în sistemul electronic de achiziţii publice (SICAP). În sistem se precizează că „au fost abateri grave de la prevederile legislative” care afectează procedura de atribuire sau face imposibilă semnarea unui contract. Întrebaţi despre ce abateri este vorba, oficialii Primăriei Iaşi au fost enigmatici.
„Primăria va corecta caietul de sarcini şi-l va republica, ca lot separat, cât mai curând, ca achiziţie de sine stătătoare. Erau câteva inadvertenţe din punct de vedere tehnic şi am dorit să fim mai clari pentru a nu crea confuzii”, a declarat ieri Sebastian Buraga, purtător de cuvânt.
Citește articolul integral în Ziarul de Iași