Calea ferată care va „salva” exporturile Ucrainei nu a mai fost folosită din anii ’90 și e acoperită de pământ și vegetație

Data:

spot_img

Guvernul României a descoperit, zilele trecute, că Portul Galați, prin calea ferată cu ecartament larg existentă aici, poate constitui colacul de salvare al exporturilor de cereale ale Ucrainei, țară grav afectată de războiul care se poartă pe teritoriul său.

S-a decis, astfel, ca cei patru kilometri de cale ferată care leagă Giurgiuleștiul de Port Docuri să fie reabilitați în regim de urgență, la fel cum se va proceda și cu infrastructura existentă în Port Bazinul Nou, pentru ca cerealele să poată fi descărcate direct pe barje sau în nave.

Problema este că linia ferată „salvatoare” nu a mai fost folosită din anii ’90, fiind în multe locuri acoperită de pământ și cu vegetație crescută pe deasupra.

Citește articolul integral pe Viata-libera.ro

Citește și: Caz unic în România. O comună din Iași, paralizată la ordinul PNL, pentru că oamenii au votat un primar USR

spot_imgspot_img
Viața liberă
Viața liberă
Viața liberă este un ziar cotidian independent din Galați, fondat în decembrie 1989, care a apărut pe piață neîntrerupt de atunci. Versiunea online a ziarului are în medie 400.000 de vizitatori unici pe lună, subiectele abordate în ambele medii fiind cele cu impact social major, atât local, cât şi naţional şi internaţional, inclusiv cele de interes pentru diaspora. Publicaţia susţine proiectele şi iniţiativele benefice comunităţii din care face parte de 32 de ani.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related