Cetățenii nu au încredere în Justiție. Strategia CSM: campanie de informare plătită cu 2 milioane de euro

Data:

Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) derulează o campanie media privind rolul justiției în societate, prin care va plăti televiziunilor și radiourilor din țară peste 10 milioane de lei, scrie Europa Liberă România.

În condițiile în care încrederea în justiție este în cădere liberă și imaginea Consiliului Superior al Magistraturii (CSM) a avut de suferit serios în ultimul mandat din cauza disputelor dintre tabere, Consiliul a demarat o campanie intensă de informare a cetățenilor.

Instituția a semnat în februarie anul trecut un contract cu două firme de publicitate pentru campania de informare publică „Oameni pentru justiție. Justiție pentru oameni”.

Citește și: Emilia Șercan, despre cazul Bode: UBB s-a plasat, încă o dată, de partea plagiatorului, nu a integrității academice

Înțelegerea în valoare de 10,7 milioane de lei are scopul de a informa publicul despre activitatea sistemului judiciar și rolul justiției în societate. Potrivit caietului de sarcini, contractul poate fi subcontractat.

Campania preconizată a dura 12 luni se face la nivel național, prin canalele media TV, radio și prin panouri stradale, cât și în mediul on-line, prin platformele Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok, pe canalul YouTube și pe site-ul justitiepentruoameni.ro.

Citește articolul integral pe Romania.europalibera.org

Urmăriți PressHUB și pe Google News!

(Sursă imagine: Facebook / Consiliul Superior al Magistraturii)

spot_imgspot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related