Autoritatea pentru Reformă Feroviară a explicat de ce România vrea să cumpere locomotive și trenuri electrice care pot atinge 200 km/h, deși pe rețeaua CFR vitezele maxime sunt de 160 km/h. Asociația Pro Infrastructură a criticat dur aceste achiziții, spunând că nu au pe unde circula aceste trenuri.
„Există planuri pentru modernizarea magistralelor feroviare pentru viteze de 160 km/h și pentru ajungerea la 200 km/h. Aici trebuie însă spus că în ritmul în care se fac la noi lucrări, nu vom avea nici în 10 ani vreo porțiune aptă pentru 200 km/h pentru trenuri de pasageri„, menționează asociația.
Autoritatea pentru Reformă Feroviară susține că potrivit consultărilor din piață produsele cu caracteristici similare și care răspund nevoilor de mobilitate ale României sunt autorizate pentru viteze maxime de 200 km/h.
Continuarea, pe HotNews.ro!
Foto: Facebook CFR Călători
Urmăriți PressHUB și pe Google News!