De ce vrea România să cumpere trenuri care pot atinge 200 km/h, când viteza maximă la noi este 160 km/h

Data:

​Autoritatea pentru Reformă Feroviară a explicat de ce România vrea să cumpere locomotive și trenuri electrice care pot atinge 200 km/h, deși pe rețeaua CFR vitezele maxime sunt de 160 km/h. Asociația Pro Infrastructură a criticat dur aceste achiziții, spunând că nu au pe unde circula aceste trenuri.

„Există planuri pentru modernizarea magistralelor feroviare pentru viteze de 160 km/h și pentru ajungerea la 200 km/h. Aici trebuie însă spus că în ritmul în care se fac la noi lucrări, nu vom avea nici în 10 ani vreo porțiune aptă pentru 200 km/h pentru trenuri de pasageri„, menționează asociația.

Citește și: INTERVIU | Și dacă NATO s-ar implica direct în Ucraina, nici atunci nu e sigur că un război nuclear ar izbucni

Autoritatea pentru Reformă Feroviară susține că potrivit consultărilor din piață produsele cu caracteristici similare și care răspund nevoilor de mobilitate ale României sunt autorizate pentru viteze maxime de 200 km/h.

Continuarea, pe HotNews.ro!

Foto: Facebook CFR Călători

Urmăriți PressHUB și pe Google News!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related

Cum și cât puteți beneficia de servicii gratuite de îngrijire la domiciliu

Dacă sunteți asigurați și aveți probleme de sănătate care...

Jurnalista Emilia Șercan: Demisia lui Sorin Cîmpeanu ar trebui urmată de retragerea prevederilor controversate din Legile Educației

Jurnalista Emilia Șercan afirmă în interviul pentru Europa Liberă că acest moment al demisiei lui Sorin Cîmpeanu ar trebui folosit de clasa politică și de președintele Klaus Iohannis, creatorul proiectului „România Educată”, drept unul de reașezare a criteriilor de integritate și competență într-o funcție publică.

CLASIC_#LaServaPadronaRocks

Nu știu dacă e prima operă pusă în scenă...