Loturile Biharia-Chiribiș și Chiribiș-Suplacu de Barcău ale Autostrăzii Transilvania sunt „blocate în birocrație”, la aproape două decenii de la semnarea primelor contracte pentru construirea sectoarelor de drum.
Peisaj dezolant pe două loturi ale Autostrăzii A3 Transilvania. Pentru lotul de 28,55 de kilometri dintre Biharia și Chiribiș, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat a treia licitație în august, momentan fiind suspendată, arată cei de la Asociația Pro Infrastructură.
Citește și: 4 motive pentru care merită să vorbim (de bine) despre Revoluția Română din 1989
Pe lotul de 26,35 de kilometri dintre Chiribiș și Suplacu de Barcău, CNAIR a anulat licitația în iulie, asocierea Trameco-Drum Asfalt (grupul Selina) a contestat anularea. Consiliul Naional pentru Soluționare Contestațiilor (CNSC) a respins acțiunea la sfârșitul lunii noiembrie, însă antreprenorul a atacat decizia CNSC la Curtea de Apel București în 16 decembrie.
„«Valea Plângerii» pe Autostrada Transilvania la 18 ani de la prima lopată. La începutul lunii decembrie am filmat din dronă peisajul dezolant cu iz post-apocaliptic de pe Biharia-Chiribiș și Chiribiș-Suplacu de Barcău. V-am povestit epopeile halucinante ale celor două loturi de nenumărate ori (…). Dacă nu mai aveți nervi, vă ajutăm noi și vă spunem în câteva cuvinte stadiul actual”, au transmis cei de la Asociația Pro Infrastructură. (Monitorul de Cluj)
Urmăriți PressHUB și pe Google News