Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a lăsat Întorsura Buzăului fără tren, pentru că a tăiat drastic finanțarea pentru reconstrucția podului Budila, de pe linia ferată Brașov-Hărman-Întorsura Buzăului, la care lucrările sunt avansate și puteau fi gata în acest an.
În condițiile în care robinetul cu bani s-a închis, circulația feroviară se va relua abia la anul, dacă între timp nu se produce o minune.
Aceasta era singura cale feroviară de acces către zona Buzaielor, locuită de aproape 50.000 de oameni, dintre care mulţi lucrează în judeţul Braşov.
Podul de la Budila, judeţul Braşov, a fost construit în anul 1930 din beton și zidărie de piatră, iar circulația feroviară a început un an mai târziu. În ultimii zece ani, până la prăbușirea podului, pe linia Brașov-Întorsura Buzăului circulau garniturile operatorului privat Regiotrans (acum Regio Călători). Linia Hărman-Întorsura Buzăului are o lungime de 36 km.