Grindeanu lasă Întorsura Buzăului fără tren. Banii se duc pe bariere

Data:

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a lăsat Întorsura Buzăului fără tren, pentru că a tăiat drastic finanțarea pentru reconstrucția podului Budila, de pe linia ferată Brașov-Hărman-Întorsura Buzăului, la care lucrările sunt avansate și puteau fi gata în acest an.

În condițiile în care robinetul cu bani s-a închis, circulația feroviară se va relua abia la anul, dacă între timp nu se produce o minune.

Aceasta era singura cale feroviară de acces către zona Buzaielor, locuită de aproape 50.000 de oameni, dintre care mulţi lucrează în judeţul Braşov.

Podul de la Budila, judeţul Braşov, a fost construit în anul 1930 din beton și zidărie de piatră, iar circulația feroviară a început un an mai târziu. În ultimii zece ani, până la prăbușirea podului, pe linia Brașov-Întorsura Buzăului circulau garniturile operatorului privat Regiotrans (acum Regio Călători). Linia Hărman-Întorsura Buzăului are o lungime de 36 km.

Continuarea în Club Feroviar.

spot_imgspot_img
PressHUB
PressHUB
Cea mai răspândită rețea de presă din România!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related

Soția se luptă cu soțul ei pentru primărie. Campanie electorală în Mehedinți

Soția se luptă cu soțul ei pentru primărie. Primarul...

Un nou contract pentru reabilitarea liniilor de tramvai din București

Un nou contract pentru reabilitarea liniilor de tramvai din...

Clotilde Armand a fost trimisă în judecată. Ce i se reproșează | Revista 22

Clotilde Armand a fost trimisă în judecată, joi, într-un...