József Váradi, CEO Wizz Air: „Cred că există mai multe cazuri Blue Air, companii aeriene mari care nu vor supraviețui”

Data:

spot_img

În urmă cu jumătate de an, anticipa eșecul Blue Air, iar acum, la 6 luni distanță, József Váradi, CEO Wizz, vorbește în exclusivitate pentru monitorulcj.ro despre ce înseamnă falimentul companiei aeriene românești, ce a urmărit prin campaniile de „salvare” după renunțarea Blue Air la zboruri, dar și despre capacitatea Wizz Air de a prelua traficul de la cei ce dispar de pe piață.

În luna aprilie, într-un interviu în exclusivitate pentru monitorulcj.ro, József Váradi, CEO Wizz Air, spunea că Blue Air se îndreaptă „spre eșec, spre faliment”, iar șase luni mai târziu compania aeriană și-a suspendat zborurile și nu are o dată exactă de reluare a acestora. 

„Cred că există mai multe cazuri Blue Air în Europa, companii aeriene mari care nu cred că vor supraviețui”, este de părere Váradi, într-un interviu acordat în exclusivitate monitorulcj.ro. 

Joi, 20 octombrie, omul de afaceri a ajuns la Cluj-Napoca unde a vizitat flota de aeronave de pe Aeroportul Internațional Cluj. 

József Váradi a vorbit cu reporterii Monitorul de Cluj despre industria aviatică post pandemie și după o vară în care Wizz Air a întâmpinat numeroase probleme în ceea ce privește anulările și întârzierile de zboruri. 

Citește și: Cine este de vină dacă România nu va intra în Schengen

România, piață puternică pentru Wizz Air

„România a fost o piață foarte puternică pentru această companie aeriană. De fapt, analizând capacitatea pe care o vom opera în și din afara României în perioada de iarnă aceasta este cu 60% mai mare decât era înainte de pandemie în perioada 2019-2020.

Cred că este o veste grozavă și, cu siguranță, România a avut performanțe excepționale, iar la Cluj avem una dintre cele mai puternice baze ale noastre din țară. Suntem foarte mândri de ceea ce Wizz Air este capabil să livreze țării, suntem aici să rămânem și vom continua să creștem, pentru a putea aduce mai multe avioane, mai multe rute, mai multe locuri, mai multe prețuri scăzute la fel ca înainte.

Dacă te uiți la starea industriei, multe companii aeriene se confruntă cu dificultăți, s-ar putea să se retragă, adică asta s-a întâmplat în România și s-ar putea întâmpla mai multe țări din Europa și vrem doar să ne asigurăm că avem resursele financiare la îndemână pentru a putea investi”,a declarat József Váradi.

Urmăriți PressHUB și pe Google News!

spot_imgspot_img
Monitorul de Cluj
Monitorul de Clujhttp://monitorulcj.ro
Monitorul de Cluj este cel mai important cotidian local din judetul Cluj, care apare in format tiparit si online din 1998. Ziarul tiparit apare in format standard 12 pagini, din care 4 color (luni-joi), si o editie de weekend (vineri-duminica). Continutul este preponderent comunitar (stiri si analize din domeniile administratie publica, sanatate, educatie), precum si pagini tematice (economie, mapamond, sport).

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related

Dependența Rusiei de China, o reală problemă economică pentru Moscova | Universul.net

Dependența Rusiei de China, o reală problemă economică pentru...

Volkswagen investește 5,8 miliarde de dolari într-un parteneriat cu Rivian, rivalul Tesla | Aktual24

Volkswagen investește 5,8 miliarde de dolari într-un parteneriat cu...

Veniturile familiilor din Moldova, la jumătate față de cele din București în 2024 | Ziarul de Iași

Veniturile gospodăriilor din Moldova sunt la jumătate față de...

Studiu ING România: 30 de ani de susținere a economiei și cum s-a dezvoltat antreprenoriatul românesc

Există discrepanțe între mediul de afaceri în urban față...