Nunta lui George Simion, dată detaliat de România TV a făcut din acest canalt cel mai urmărit post după media pe toată ziua, în ţară şi la oraşe. Nu şi pe publicul comercial, pentru că o bună parte din public a fost în vârstă.
Cu transmisiuni în direct toată ziua, România TV a fost urmărită la nivelul întregii ţări, în fiecare minut, de 390.000 de telespectatori. A fost cel mai urmărit post TV şi, la mustaţă, a luat faţa Pro TV (cu doar o mie de telespectatori în plus).
Citește și: FOTO AUR și PNL se luptă cu ii și căciuli de dac pentru a cuceri electoratul naționalist
Dintre cei 390.000 de telespectatori de la România TV, 150.000 (adică aproape 40%) au avut peste 70 de ani. Alţi 130.000 au fost din categoria 55-69 de ani, scrie Pagina de Media.
Practic, aproape trei sferturi (72%) din publicul care a urmărit nunta de pe România TV a avut peste 55 de ani. Publicul mai tânăr s-a dus spre Pro TV şi spre Antena 1.
Structura publicului naţional pe grupe de vârstă, în ziua nunţii lui Simion poate fi văzută pe Pagina de media.
Urmăriți PressHUB și pe Google News!