O catastrofă educațională. Așa caracterizează ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, cei doi ani de pandemie în care școala s-a făcut online

Data:

Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, susține că notele din cei doi ani de pandemie în care școala s-a făcut online nu sunt relevante, potrivit RFI Romania.

Un motiv în plus pentru a le diminua importanța. Asta nu înseamnă că se va renunța complet la sistemul obișnuit de notare a copiilor, explică ministrul, care mai spune că a propus ca la intrarea în sistem, un profesor debutant să înceapă cu salariul mediu pe economie.

„Școlile au fost nevoite să intre în sistem online fără a fi pregătite. Și notați că sunt un adept și un mare susținător al digitalizării educației. Dar școlile să fie obligate să treacă toți elevii în online a fost o catastrofă educațională. Această catastrofă educațională a avut printre consecințe și lipsa de relevanță a notelor. Din acest motiv, la nivelul noului pachet legislativ și printre multe alte schimbări care sunt integrate în sistemul de educație voi pleda și pentru o diminuare a importanței notelor. Școala trebuie să se axeze pe competențele pe care trebuie să le aibă copiii, competențe care să le folosească în școală și în viață. consideră Sorin Cîmpeanu.

Continuarea, în RFI Romania!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul: