Asociația Pro Infrastructura a prezentat în urmă cu o zi câteva din motivele de contestație ale unui constructor pe cel mai greu și scump tronson scos la licitație vreodată în România, Secțiunea 2 Cornetu – Tigveni de pe autostrada A1 Sibiu – Pitești: „Practic, ni se arată de ce nu vom circula pe toată autostrada mai devreme de 10 ani”. Problemele nu sunt însă noi – de fapt experții externi au avertizat de ele de aproape 10 ani, însă „rezolvarea” lor a fost pur „românească”
Recenta contestație făcută de Astaldi (WeBuild, noua denumire) la licitația pentru proiectarea și execuția Lotului 3 din Autostrada A1 Sibiu – Pitești a readus în discuție calitatea documentației pusă la dispoziție de către CNAIR.
Constructorul a semnalat mai multe discrepanțe din documentație: foraje cu coordonate greșite, capitole care apar doar cu coperta, foraje insuficiente pentru singurul și cel mai lung tunel de pe traseu.
Articolul integral, în Hotnews.ro!
Citește și: Crește numărul deceselor și al pacienților care au nevoie de terpie intensivă (presshub.ro)