Cercetător român la NASA despre noua Terra: „Am putea găsi viață și mai aproape de atât”

Data:

NASA a anunțat recent descoperirea unei noi exoplanete, numită TOI 700 e, care ar putea găzdui viață. Aceasta este mai mică decât Pământul și se află la o distanță de 100 de ani lumină de sistemul nostru solar.

Ce o face specială este faptul că se află în zona locuibilă a stelei sale, ceea ce înseamnă că condițiile de pe planetă ar putea fi potrivite pentru viață.

Diana Dragomir, astrobiolog la Universitatea New Mexico din Albuquerque și cercetător la NASA, a explicat că, deși este prea devreme pentru a ști cu certitudine dacă există viață pe această planetă, descoperirea este emoționantă, deoarece este una dintre cele mai apropiate exoplanete de Pământ care ar putea susține viața.

NASA a anunțat recent descoperirea unei noi exoplante, adică o planetă dintr-un alt sistem solar decât al nostru. Aceasta e ceva mai mică decât Terra, iar ceea ce o face cu adevărat specială este, spun specialiștii americani, că ar putea găzdui viață. Denumită TOI 700 e, exoplaneta se află la 100 de ani lumină depărtare de sistemul nostru solar.